Tuesday 22 May 2012

carta hati

Ya Allah,kenapa setiap kali aku final, mesti ada ujian yang aku kena hadapi
dan ujian aku kali ini sama seperti ujian yang aku hadapi ketika final matrik dulu
kenapa time macam ni perasaan sunyi tu datang
kenapa time macam ni jiwa aku yang memberontak ni datang

aku tak pernah salahkan sesiapa 
aku tak pernah jugak salahkan dia
aku terlalu rindukan semua orang yang aku sayang
aku rindukan ayah ibu aku
aku rindukan dia
aku rindukan kawan-kawan aku
aku rindukan ex roomate aku
maya
nisa 
 fyfa  
dan aku paling rindukan 
kawan kecik aku, cetot

walaupun jadual belajar depan mata,
walaupun masa tinggal 3 minggu,
aku still tak dapat nak fokus
aku still lagi tak yakin
aku tak dapat keyakinan tu daripada sesape
kalau dulu,
aku ada kawan kawan yang bagi keyakinan
yang bagi kekuatan
tapi..
sekarang tak lagi 

aku selalu menangis
tak siapa tahu
tak siapa yang mengerti
kalau anggapan bercakap dengan patung itu gila
ya ! aku gila
aku gilakan kasih sayang
tolong lah berikan aku semula aku yang dulu

jangan lah uji aku time aku nak exam macam ni
aku tak kuat
aku tak mampu

 

No comments:

Post a Comment