Saturday 5 May 2012

thinking of married

i'm now 20 years old..
people might think it's too early to get married now..
but for a girl like me,i'm thinking of my future..
haihhhhhhhhh  =.=

tak tahu la kenapa perlu aku mengeluh..haihhhhhh  -.-
setiap kali aku bersendirian,aku mula memikirkan masa depan
and sekarang aku memang tengah bersendirian
dan memang aku tengah memikirkan masa depan
eventhough dia lepaskan aku,
aku still lagi memikirkan masa depan kami,
kenapa perlu begitu kan ?

padahal dia dah tak pandang aku pun,
maybe sekarang dia tengah berseronok,
maybe dia tak fikirkan aku,
maybe dia contact orang lain,
but i still think about him..

aku selalu ingat janji dia dulu,
aku akan pegang janji dia,
walaupun dah takde pape,
aku still lagi simpan harapan dekat dia,
aku harap sangat jodoh kami panjang
hari-hari aku selalu doa dekat Allah
biarlah jodoh kami berkekalan
janganlah ada apa-apa yang menghalang hubungan kiteorg
sebab aku serius
sebab aku betul-betul sayang dia.

okay..stop now..
maybe aku patut belajar sekarang..
aku sebenarnya jadi macam ni sebab tengok satu video clip ni,
tengok tau korang ?  :)
enjoy !


http://www.youtube.com/watch?v=SfXsU49KlCg&feature=related

No comments:

Post a Comment