Friday 4 May 2012

DE-activating fesbuk and twitter








korang mesti tahu atas ni simbol apa kan ?
alaaaaaaaa...tipu la tak tahu..
kalau budak 2 or 3 tahun pon dah pegang i pad,
dah ade fesbuk,apatah lagi korang yang remaja remaja ni

actually,korang nak tahu tak,
i dah DE-activate my fesbuk and my twitter
bosannn gila bak hang
tapi nak buat macam mana
kalau itu je yang mampu meredakan keadaan,aku redha
aku ada conflict sikit sebenarnya gara-gara benda alah atas ni


is it wrong if i miss someone and i tweet it ?
is it wrong if i miss someone and i post it ?
maybe it is not important,but i want you to know what do i feel right now
YOU !
YOU THERE ! 
haaa ! YES YOU !  
tapi aku sedar,mungkin itu salah aku
aku ni seorang manusia yang tak pedulikan kata kata orang lain
my life is my life !
your life is your life !
ignored me..
if you hate my way,block me ! spam me !
 
sorry ! if i am overreact
i really love him..
everything i did only for him
but he still can't see,what actually i'm trying to do
i'm trying to attract you,my dear
i really hope that you can see it

BUT
everything go upside down now
i really miss you
i still have my own ego
but i'm not going to simply use it
but,this is only permanently..
don't worry
one day,i'll activate my fesbuk and my twitter again
when everythings okay

No comments:

Post a Comment