Tuesday 15 May 2012

second sem final destination



hari ini hari selasa, 15 haribulan lima dua ribu dua belas..
okayyyy...aku punya masa tak sampai satu bulan untuk struggle for final
penat laa..penat !
mulai sem depan aku tak nak dah study last minute ni ! (ayat clichee ! semua orang pun bosan dengar)
sekarang korang dengar baik baik !
macam ni aku hari hari

  • thermofluids
  • aeromechanics
  • aerospace electical and engineering
  • mathematics ii
  • general writing
  • etnik (subjek universiti yang paling aku selalu ponteng
  • baksis (tak payah masuk list ah yang ni !)  


diatas adalah subjek subjek untuk sem kali ini 
bunyik dia gilaa gempak ah wa cakap
sekali lu belajar,sampai sembap mata tak tido hari hari 

sebab tu lah sebenarnya orang suruh jangan study last minit sebenarnyaa
masalah nya,aku ni nyanyuk sikit
esok belajar,lusa dah lupaaa (banyak sangat makan semut kot..haha)

okayy..actually,i've started to study things that i should study for test 2 before this
maybe i still can't adapt with the way of study here
kalau time matrik dulu,nak dekat exam or test ni mana ada assigment dah
kalau dekat u ni..lagi nak dekat exam,lagi menimbun assigment ! (sape tak fail cam tu ?! )

tapi sebenarnya semua ni berbalik pada kita balik..
kalau ditunda,lagi banyak laa ceritanya kan ?
so,jangan nak tangguh-tangguh sangat lah keje tu  -.-
cuba rajin sikit sekali sekala
aku tak tahu la macam mana cara hidup si ijat, si raj dengan si edwin tu  -.-
hahahahahaha
satu malaysiaaaaa !  :)  ( mulalah nak merepek tuu)
mungkin aku patut all out untuk final ni ! YESSS ! I WILL !

okayyyyy..only this for this time
lain kali aku update lagi blog ni bebila rajin ( better jangan tunggu !haha )
nak sambung study ni !
kata nak jadik pelajar cemerlanggg ?  :)


No comments:

Post a Comment